giovedì 31 marzo 2011

la storia di Emma.. di Paolo Esposito-Arlecchin

... cari tutti voi ciappati dal ragno olandese (nol se spiega se no el color dea ragnatela, ecco) xe sta na bea situazion..na piazza ....de qua i cantastorie-musicanti, de la i baerini - atori senza scarpette rosa ma pien de colori nelle loro perfomances , staltra piaza pien de musicisti e lettori con bea e gran voce.. lo so parchè mi co la faccia brutta che mi ritrovo andavo de qua e de la ciaccolando con persone e putei..
el punto, cussì rivo al sodo, che poi se xe tanto sodo e anca bon me lo mangio..el punto ma anca l'ovo..vabbè... go incontrà, mentre che fasevo la mia preghiera al santo ripreso da la telecamarra , na putea de nome Emma..me diseva che jero finto, ghe gavevo la barba finta, che jero n'arlecchin finto anca parque non jera tempo de carneval..insoma na lotta ..e mi che no go peli sula lingua , parque vabbè che go fame ma niancora me metto a magnar e pantegane, rispondevo a tono a sta putea.. insomma me son fatta n'amica ..e me veniva a cercar in te le piasse e se metteva vicino a mi seduta a vedere i spettacoli.. sigava all'inizio ma mi :" Emma sttttt tasi , i se drio creare ..varda e dopo te me disi"
cara sta putea..me vardava e diseva va ben con la testa e in silenzio vicino a mi a vedare "l'ottavo giorno" che balla e po Marina butta par tera un fojetto rosso :" cori Emma , ciapalo vedomo cossa xe scrito dentro" e la putea core ,lo ciapo e lo lezemo insieme (parchè la putea xe troppo picola e non sa anco lessere ,eh!) insomma sta putea ascolta e poi ciapa el foglio rosso e lo tien stretta e poi de corsa a vedare e a sentir la tammorra de Roberto Caruso... e cussi via...
ciò prima sta putea sembrava na indemoniata e po dopo poco jera diventà un "pubblico" atento ,sognante e rispetoso...
(parentesi i genitori eran esterefatti .. la piccola peste trasformada in una vitale e attenta bambina, chiusa parentesi)
ecco, niente volevo parlar de Emma e quanto secondo mi ga fato ben sto "rESISTERE" a sta putea. punto.
son mi, queo dei frutti, albero, seme ..
insoma Arlecchin ...deiiii

Nessun commento:

Posta un commento